UA-38825175-1 Google+ YAŞAMDAN SÜZÜLENLER: REKABET VE KONUMLANDIRMA STRATEJİLERİ

1 Şubat 2013 Cuma

REKABET VE KONUMLANDIRMA STRATEJİLERİ

Rekabet, belli bir alanda faaliyet gösteren farklı kişi veya kuruluşların aynı hedefe ulaşmak için karşılıklı mücadeleleridir
Herhangi bir ihtiyacı karşılayan birden fazla seçenek varsa bu seçeneği sunanlar arasında bir rekabetten bahsetmek mümkündür.Yani; tüketiciler Nokia’dan, Sony-Ericsson’ dan, Samsung’ dan ya da diğer cep telefonu firmalarından bir telefon alabilirler.Rekabetin Zaman İçindeki Değişimi 
Üretim Üstünlüğü,Maliyetle Rekabet,Kalite üstünlüğü,Esneklik,Hizmet Üstünlüğü





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hesabı olmayan dostlar yorumlarında Anonim seçeneğini kullanmalıdırlar.